singing lalalalalalalej

Igår gick jag och la mig vid 10, och vaknade vid sju imorse, pigg som en lärka! Jag måste sluta vara ordentlig och lägga mig tidigt haha, speciellt när jag har ledig dag mitt i veckan såhär. Men nej, jag somnade om och gick inte upp förrän vid nio-tiden. Tidigt det med, men jag kollade på en gammal film & åt frukost vilket var ganska mysigt det med.

Sitter och lyssnar på Coldplay, spanar in bloggar och väntar på att Amelie ska komma hem från sitt jobb-sökande så vi kan åka till stallet. På toppen av allt är jag förkyld också, eller tja, nästan förkyld. Lite förkyld. MEN, förkyld helt enkelt.






Hittade snyggaste skjortan på Linn's blogg som kommer från Topshop, tror jag ska spana efter den i stockholm allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0