s u n d a y

Vi vann mot Gävle, och förlorade mot Blge, helt sjukt kul att få spela match igen! Har inte gjort det på hur länge som helst eftersom att jag har haft uppehåll från basketen pga min fot från förra säsongen, så nu jäklar ska det spelas. Har för mig att vi spelar mot Bollnäs med damlaget nästa helg, tummen upp för det.

 Minus för dagens aktiviteter är en död martina. Min hals är nog värre, otippat liksom?, och så är hela min kropp helt... ja död. Huvudvärk, ont överallt, tja allt sånt.  Men det var värt att spela igen alltså.

Ska slagga snart, hoho, så godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag dissade. ne men jag har inga pengar, typ.

2008-09-28 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0