lily from the middleway street.



Nu har jag haft min telefonintervju med billie-sångaren! Jag vart jättenervös & sådär, men det gick bra allt som allt.  Kom på hundra till frågor nu efteråt, men det får gå ändå.  I slutet vart jag lite mesig, för då sa jag något i stil med;  ja, tack för det här då, roligt att du kunde ställa upp! jag ser verkligen framemot er spelning ihelgen då jag själv är ett riktigt galet fan till er musik, så det ska bli jättekul att se er igen!    det var även där någonstans jag började sluddra och tappa kontrollen över mig själv.  det var så cool.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha du är söööööööötast

men han vet ju endå inte vem du är. säg att det var du som ringde o hade intervju på lör så fåru festa me btvatders!

2008-09-03 @ 21:50:41
Postat av: martina

haha, han kanske inte vet vem jag är! MEN, jag kanske träffar honom & plåtar honom på lördag. den du. om jag gör det, då blir jag glad.

2008-09-03 @ 22:30:49
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0