im walking on broken glass.




Dagens humör:
jag försöker må bra. så, helt OK.
Dagens klädsel: jeans, linne, basket-collagetröja.
Dagens frilla: jadu...
Dagens planer: övningsköra, fota amelie, simma, plugga lite, skriva jobb, laga mat, TOP MODEL.
Dagens puckon: de som simmar sakta, what's up me det!?
Dagens låt: jonas brothers - sos.  tönt-pop-punk när den är som bäst.
Dagens vill ha: mina nike-skor för 1200;- !
Dagens tråkigaste: jag själv.
Dagens finaste: jag ska göra en jordgubbs-smoothie ikväll, fnizz.

Kommentarer
Postat av: ESA

HAHAHHA DIN JÄVLA TÖNT, HATAR JONAS BROTHERS, DU KAN SERRRE INTE TYCKA DET ÄR BRA? SNÄLLA SÄG ATT DU SKOJARRRR

2008-09-10 @ 20:12:59
Postat av: Laura

jordgubbs-smoothie, GE MIG !

eller hallon/jordgubbs mousse. ^^

2008-09-13 @ 00:24:07
URL: http://laurawinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0