friday, im in love.

Och så har blogg.se också gjort en ny design. 
Jag avskyr det nya som vanligt.

Det har varit en halv bra dag & en halv pissig dag.  Det bra var att jag fick prata med billie the vision & the dancers sångare Lars Lindquist på telefon. Han är cool & jag ska ringa honom imorgon igen, lite jobb-stuf alltså! Det var sweet & ... det enda bra idag. 

Annars har jag bara velat gömma mig under mitt täcke, eller kanske gått runt och bara tänkt på hur jävlig jag är. Eller tänka på hur mycket jag saknar & aldrig kommer att få. Jag är inte tillräcklig & bara en stor miss.  Jag lägger ned alldeles för mycket tid på att vara olycklig i mitt liv.  Inte bra där.

Kommentarer
Postat av: elsa

woho thats coool! du är inte misslyckad. jag tycker du är lyckad.

2008-09-02 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0