when you don't like the day, you just check out something else. it's that simple.

Det var ofattbart skönt att få sova idag, trots mardrömmarna, och har sen elva inte gjort någonting. Sitter och dreglar på net-a-porter efter en miumiu väska för tillfället - mumz - samt fryser, så jag ska väl ta mig en lång dusch nu! A & jag ska ner på stan och leta födelsedagspresenter till lillasyster, sen kanske jag åker upp till simhallen och simmar någon timme. Men det återstår att se om jag är pigg på det eller inte.
Men nu har jag ju faktiskt nämnt det, så jag måste, höhö. Ikväll ska ju systrarna mårtensson försöka sig på att göra egna hamburgers! Lycka till liksom. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0