show me love. show me life. baby show me what it's all about.

Det känns som att hela mitt höstlov går åt till att sitta hemma & vara asocial, på myshumör med för många filmer och umgås för mycket med min familj än normal mängd, vilket är ganska skrämmande. Det måste ske en drastisk ändring på detta tror jag.

Såg nyss Chocolat, den filmen gillar jag. Johnny Depp är alldeles för snygg i den & man blir groteskt sugen på choklad. Inte helt fel det inte!  Blir även otroligt påmind om min franskalärare... hm.  Anyways, ska börja titta på En Vampyrs Bekännelse nu, har sett den för några hundra år sen och den är också riktigt bra om jag minns rätt.  Ska bli kul att se den igen.  Shit, ni - mina otroligt få läsare - får fina filmtips av mig nu för tiden. Ta vara på skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0