i dont know if i can carry on

Naturkunskapsprovet som jag faktiskt lagt ner svett och tårar på att plugga till, gick dåligare än jag haft förhoppningar på. Det är bara att inse, jag är inte född till att plugga, jag är född till att leva i flow!  Har alltså kommit underfund om en sak;  om jag inte skippar mitt låtsas-flow och börjar plugga får jag leva på mina godkänt. Och det är inte cool. Ska försöka börja leva med pluggandet som min högra hand. (läs: försöka! tydligt)

Sitter och lyssnar på A's iPod, hon har massa av min gamla musik och en till bra låt. Därför har jag tagit hennes för stunden, hoho! Ska snart iväg på hennes träning med hästen, tänka sig vad snäll syster hon har - jag säger bara yeah. Iofs måste jag sitta hemma och skriva mitt svenska tal - så säger mitt pluggar-sinne, men det får jag göra imorgon. Någongång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0