heartbeats.

min lista över vad jag borde göra denna söndag.

- plugga naturkunskap (prov på onsdag & jag kan nada)
- skriva svenskatal (ska kunna snacka goja i tre minuter till ons.)
- övningsköra (det enda roliga på denna lista!)
- inte titta TV halva dagen
- inte sitta och läsa bloggar resten av dagen
- vara social me min family
- vara ute i friska luften (fint höstväder!)
- vara allmänt löjligt lycklig

det jag antagligen kommer att göra denna söndag.

- övningsköra (varför inte? det är ju sweet)
- plugga naturkunskap (i typ fem minuter & vara nöjd med mig själv)
- titta på TV hela kvällen (gossipgirl & onetreehill - obligatoriskt!)
- äta onyttigt. (meningslöst & patetiskt)
- vara allmänt olycklig. (lets face it, jag pallar inte mer.)

ha en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: ame

nu har du varit ute i det kyliga höstvädret PLUS varit social med din älskade sis. vilket betyder att du kan boka av det allra mest roliga på din att göra lista för dagen. puss!

2008-10-12 @ 21:43:16
Postat av: emma

ja precis! inget stort på så sätt men kom gärna och kolla! :)



och förresten så MÅSTE alltså verkligen MÅSTE vi ses snart. jag vill verkligen verkligen det!!! på riktigt:)

2008-10-12 @ 23:36:42
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0