burn it down, hey now, hey now!

 

Fick sova en timme extra inatt - tummen upp för det.  Nu blir det kolsvart ute när klockan är halv fem - tummen ner för det.  Vintern ligger bakom nästa gathörn & det gör mig inte överdrivet peppad. Jag langar en dagens!

Frisyr: Uppsatt och nytvättat
Smink: snabbfix med det vanliga
Klädsel: jeans, linne, fredperry tröja & skinnjackan
Bästa: det är höstlov & jag har ingen skola imorgon (!!!)
Planer: panikåka till gruvriset & sitta sek på en basketmatch.  kollat film, chillat & bara haft söndag.
Vill ha i allmänhet: musiktips, jag är inne på hiphop igen.  ge mig något att njuta av på momangen!
Materiella vill ha: vinterjacka, men where's the caaaash?
Låt: allt med Looptroop, deras nya platta är sweet
Beroende: nerladdningsprogram - varför är jag 100 år efter alla andra!? det är fan inte helt fel.
Bottennapp: tidsomställningen = mörker!
Längtan: jag är sjukt pepp på millencolin & neverstore den 12 december med elina! det kommer bli mer än bäst!
Inspiration: denna tjej är helt sinnessjukt snygg & hennes stil är to die for vareviga dag!  ni borde ta er en titt!
Mående: lagom bra alltså.

Kommentarer
Postat av: M A R I C E L

Looptroop - Naive, gryyyym låt!! Roligt du gillar min blogg! Så kul att få en sån kommentar! :D Ha en trevlig måndag! :D / Maricel

2008-10-27 @ 15:08:10
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0