080907

Fortfarande dödsförkyld och jag har kommit in i en period där jag tycker det är grymt tråkigt att sova. Inte bra kombo! Har dagen till ära också jätteont i munnen.  Har antagligen skräp i gaddarna eller något, trots ett par timmar av tandborstning, tandtråd och tandkräm mår inte min mun bättre.  Tummen upp för det.  Örk, nu låter jag äcklig.

Har en krönika att skriva idag, sen vill jag väldigt gärna titta på en massa film jag lånade från grannen igår. Förhoppningsvis åker A till stallet snart för hennes falska sång ekar igenom hela huset.

Och det är fan inte nice. 

Kommentarer
Postat av: A

fuck u

2008-10-08 @ 14:49:28
Postat av: tezza

hej, hur äre? :)

krya på dig!

2008-10-09 @ 10:00:00
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0