when you have nothing to tell someone, you just do a regular post and leave it like that.

Frisyr: helt vanligt
Klädsel: jeans, tröja, halsband
Bästa: kommer verkligen inte på något = tragiskt värre, martina.
Planer: träning om trettio minuter, svett svett svett.
Vill ha i allmänhet: pengar så jag slipper min garderob
Materiella vill ha: kläder? skor? allt?
Låt: wintersong - caesars
Beroende: mat, jag har ätit sjukt mycket mat idag. för att vara mig!
Bottennapp: snön - fortfarande.
Längtan: helgen! 
Inspiration: bloggar.
Mående: helt allright

Kommentarer
Postat av: amelie

BÄSTA: AMELIE!!!!!!!

det är så självklart för dig att du nääästan glömmer bort..

2008-11-05 @ 12:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0