' this is my november, this is my time of the year, this is all so clear '

sitter och läser bloggar istället för att skriva mitt svenskaarbete. inga plus i kanten för min del alltså.  efter skolan blir det en sväng ner på stan för att spana in nya Ikon, kanske en latte om kassan tillåter & ikväll får vi se vad planerna trillar av!

min hals börjar krångla, jag börjar snörvla & är allmänt trött. 
blir jag förkyld ännu en gång tänker jag lägga mig i min säng
och aldrig mer stiga upp. inte mer än rättvist alltså. tjarå!

Kommentarer
Postat av: emma

jag började läsa franska när jag gick i fyran för då flyttade familjen till paris. sen bodde vi här i fyra år innan vi flyttade tillbaka till sverige. sen läste jag franska hela gymnasiet (upp till steg 7). så min franska är inte direkt knacklig, snart kan jag prata helt flytande! jag och två kompisar bestämde oss för ett år sen att vi ville flytta till paris efter gymnasiet, och det gjorde vi! ångrar det inte nån stans, njuter i fulla drag hela tiden. jag tycker absolut att du ska flytta ner hit om du känner för det. det är omöjligt att ha det tråkigt i denna staden! läser du franska i skolan? hur kommer det sig att du vill flytta hit? bisous

2008-11-21 @ 13:40:44
URL: http://missemmaa.blogg.se/
Postat av: emma

by the way.. krypa på dig!

2008-11-21 @ 13:41:21
URL: http://missemmaa.blogg.se/
Postat av: emma

krya*

2008-11-21 @ 13:42:04
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0