the tricky part is to come back home safe, and without the shame and feelings you want to ignore.

jag är tacksam över att denna jävla dag är över.  allting verkar gå åt helvete nu för tiden, inte sådär galet nice om jag får säga det själv. men jag antar att ingen älskar sitt liv varje dag. eller vecka.

nåväl. imorgon är det studiedag igen så jag ska sova några timmar extra, dricka kaffe med classmates, åka ner på stan en sväng & kolla secondhand. alla fyndar så mycket så man blir ju avis & sugen själv på att hitta något.  händer typ aldrig men någon gång ska väl vara den första. sen är det match på kvällen.  sweet.

nu ska jag köra en favorit i repris - skumbad, sen te, film och mys innan jag trillar till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0