15:30 pm

vad önskar du dig i julklapp? cash baby, cash. & objektiv!  tycker du att du är unik? nej inte direkt fulaste plagget du äger? jag äger många fula plagg, kanske mina gamla crocker-jeans från sjuan?  är du nöjd med ditt namn? inte så vanligt, inte så ovanligt, helt okej.  vad skulle du vilja heta? chloe favorit mat? grillad fisk  favorit internetsidor alla bloggar jag läser  vad väntar du mest på just nu att dagen ska ta slut önske ålder  22 år är en fin ålder tror jag skulle du vilja bo? stockholm har du varit i göteborg? klart jag har hat-mat pölsa. lutfisk.  favoritbloggar angelica. rightnow. emma. dirtyglam. etc.  lyckonummer har inget sådant  vackraste språken du vet italienska läskigaste djur du vet spindlar.  vad brukar du sova i t-shirt, undies favorit namn chloe, naomi favorit butik monki tränar du något? basket  favorit julmat julmat är överskattat!  vad är viktigast för dig? att ge eller få julklappar? ska inte ljuga - både och.  hur många timmar sover du/natt beror på, runt 9 timmar kanske  röker du?  det händer.  är du rasist? absolut inte.  vad lyssnar du på? musik. hiphop, punkrock, rock, emocore, hardcore, acoustic etc.  favoritblogg just nu det förändras hela tiden.  just nu är det mademoiselle själv.. gillar du blondinbella cool att hon tjänar storkovan på sin blogg, jag brukar checka in den, pinsamt nog.  skriver du en annan blogg? nej det gör jag inte några få bästa vänner eller många mindre bra vänner? några få bästa vänner brukar du festa? absolut, när jag känner för det. hat-kändis haha, många.  skostorlek 41-42 dröm väska chanel 2.55 sofi fahrman/elin kling/linn gustafsson linn är nog favoriten. älskar hennes stil.  favorit pojknamn liam.  vad vill du ha i klädväg just nu? ny jacka favorit godsak lysmelk vilken blogg har du läst längst? det är nog klings.  vad heter du i efternamn? mårtensson hurdan humor har du? väldigt bra, dock är det mest jag som skrattar  är du bra i skolan? inte överdrivet bra tycker du att du är klok? som en vanlig svensson antar jag  hur ser en sommardag ut för dig? soligt. jeansshorts och ett schysst linne. tygskor. rayban-kopior. sola. bada. cykla. sitta i en park och ta en cigg på kvällen. allmänt härligt helt enkelt.  favorit färg svart tror jag  vad väntar du mest på just nu? morgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0