jag ramlar utan att snubbla längre

Vaknade utav gräsklipparens outhärdliga läte vid halv tolv idag. Det är det värsta som kan ske en söndagmorgon, speciellt denna söndagsmorgon. Så jag varnar er, jag är inte på bra humör idag.

Det är mammornas dag idag, puss på min mamma. Fick en liten fundering om varför det inte finns en barnens dag, en dag där man slipper vara duktig hemma & plocka ur diskmaskinen, tänka ordet matlagning och få en blomma bara sådär. Fast det kanske det finns? Det skulle sitta fint alltså.

Har en drös med plugg att göra idag, men funderar på att skjuta upp allting till imorgon. Jag orkar inte. Jag orkar bara inte anstränga mig längre. Urk, urk, urk. Sommarlovet ligger så nära, nästan framför fötterna, men ändå så långt bort. Usch vad jag hatar såna här dagar. Fattig är jag också...


Kommentarer
Postat av: Rocky

Vad skulle du vilja ha om du gjorde en tatuering? ^^
..det står på min blogg vad det står för om du vill ha en lång förklaring, men kort och gott står de för gud :).. vad har du gjort för kul i helgen martina? :) Kram

2008-05-25 @ 16:31:17
URL: http://itsrocky.se
Postat av: Tobias

svar: visst ere? nej bara ansiktet får sticka upp ;)

2008-05-26 @ 00:35:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0