för det börjar bli kallt överallt

Jag lyckades sova någon timme i eftermiddags så jag är inte ett dugg trött. Trots att jag har tittat på 2½ film ikväll, den där halvan var hackig och färdigvisad efter ca 10 minuter. Absolutly great.

Har haft en alldeles för dålig dag, en riktig martina-dag, där ingen egentligen vill prata med mig för det enda jag gör är att snäsa och sitta ner i soffan & sura. Därav tuppluren på eftermiddagen, jag menar, vem sover på dagen? Inte jag. Bara en massa gubbar som heter Evert i mellannamn och har en almenacka i köket som man drar av dagens lapp på. Fasen.

Nåväl. Hoppas jag vaknar på ett bättre humör imorgon, en till skoldag. Det kommer bli en jobbig dag. Så nu ska jag krypa ner här i sängen och bara sova. Sova lite till med min iPod. Här får ni dagens låt, Familjen - Huvudet I Sanden, underbara skåne-röst som får en att tänka på bra saker! Lyssna och njut.



Kommentarer
Postat av: elsa!

mohaha! familjen e bäääst! men evert gubben, puss.

2008-05-26 @ 12:59:06
Postat av: Rocky

Hej Martina! Ah de kan säkert bli snyggt med något på underarmen :) Ja, klart du ska bidra med din närvaro, vart de roligt då? :D Ska du göra nåt kul på sommaren förresten? Kram

2008-05-27 @ 19:33:56
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0