23:20

Min mobil är ställd på 03:30, jag kommer antagligen inte gå upp förrän kl. 04:00. Men då är jag på väg! Klockan 05:21 lämnar tåget med sp1c - minus en linnea som hoppar på i borlänge förstås! - på väg mot Danmark! Ska bli helt underbart, är så sjukt peppad på allt och inget, haha!  Har packat, min väska är så full så jag vet inte vart jag ska ta vägen!  Jag kommer inte ha så mycket plats på vägen hem då, tyvärr ... men det får lösas på ett eller ett annat vis, hihi. :)

Nej, nu är min iPod laddad och klar! Ska verkligen sova gott nu dessa få timmar innan jag som sagt ska upp tidigt och stressa runt och leta efter onödiga ting jag vill ha med mig.  Puss, kram, banan - vi hörs om en vecka!

Kommentarer
Postat av: Rocky

Varför är det lite sämre just nu då? :O Ja, hoppas du hittar nån rolig rödhåriga dansk! :D Kram sålänge :)

2008-05-14 @ 16:33:54
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0