23:06

Har precis hängt tvätt - det är jobbigt att behöva tänka efter vad man ska packa med till Danmark kan jag be om att få tala om! Minoz har lagt sig tillrätta nere vid fötterna och snarkar - ja, tro det eller ej men ibland gör han det - och jag ska snart klappa ihop för kvällen jag med. Kommer inte somna gott - jag har inte ens rört matteboken ikväll och jag vet inte om det är positivt eller negativt.  Har sista nationella provet imorgon på del 2 i matte A.  Pluggar jag mer blir det bara kaos i huvudet, men om jag inte pluggar alls blir det bara... dåligt i alla fall. Så, ja, vi får se hur det går imorgon.  Hoppas att jag slipper matte resten av terminen samt gymnasiet efter detta!

Dags att sova, godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0