22:10

God kväll everybody. Lite lagom bloggtorka nu eftersom att mitt internet/dator inte alls vill fungera ibland.

Det är fortfarande inte mörkt ute och det märks verkligen att det är maj, snart juni, snart sommarlov. Och det känns faktiskt rätt bra. Jag fick reda på matte-nationella resultaten idag & tja, helt fel var det ju inte. Skoltrött är grejen just nu & jag känner mig ganska vilsen i alla dessa vänskapskretsar. FaluKalaset ihelgen och jag vill bara rådissa som fan. Småfjortisar & fula raggare som vill glida runt och se coola ut i sina marknads-kläder och öl i hand. Men samtidigt ere ju fan, fan, fan, det skulle varit du. Svårt att hänga me? Jo, samma här.

Nu ska jag krypa ner i min säng & drömma om dig, dig, dig. Godnatt & hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0