20:50

SMHI säger att vädret kommer bli lite sämre, men jag checkade lite på deras hemsida och danmark kommer hålla sig i lagom bra skick på onsdagen & torsdagen vad jag kunde se.  På tal om väder...

Jag & amelie tog den lilla röda och åkte till hemköp, köpte lite naturgodis och kände mig nyttig. Dock är jag inte det eftersom att det faktiskt är lika onyttigt som vanligt godis. Det heter bara natur innan så känns det bra, he he he.  Nåja. Jag insåg att jag faktiskt är fattig. Fo'real och inte bara i tankegång. Kollade lite på ett kvitto och allting kändes lite illa fan, nu inför Danmark.  Men äsch, jag klarar mig allt! Det blir cool.

Mitt täcke, mina kuddar, min filt, min fjärde kudde och gitarr ligger och skräpar på golvet. Trots att man städar så kommer allting faktiskt tillbaka, typ som med allt damm man skjuter under mattan. Och alla tankar man egentligen inte vill ha, som man gömmer, men som kommer tillbaka förr eller senare ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0