18:07

Och så var det fredagkväll. Ja, den här dagen har jag haft ett riktigt guldfisksminne! Förstår mig inte på hur jag kan glömma så viktiga saker exakt hela tiden - amelie's arbete som jag lovade ta med till skolan och lämna in, ett fotojobb efter skolan, ja you name it! Men nåväl, allting fungerade som det skulle någorlunda i alla fall!

Falun's stora händelse & event for the day - GINA TRICOT ÖPPNADE! Ganska pinsamt att minst halva falun var inne i den där affären idag, och jag var en utav de lyriska! Har såklart inte spenderat bort hur mycket pengar som helst, det är trots allt Gina Tricot, men en väska tog jag med mig hem för 129:-. Ganska nöjd över det alltså.  En quiltad, mörkblå, lite wannabe-chanel 2.55, men den är redigt snygg.  Hittade en kort kavajliknande sak också, den var grymt snygg och kostade 400:-. Struntade i den med hopp om att faktiskt ha med mig pengar till Danmark nästa vecka dårå, men ska nog köpa den när jag kommer hem. Riktigt fin är den alltså.

Skulle ha varit grillning med klassen om någon timme eller så men det avstyrdes då alla vill sova ikväll, haha! Vi får se vad som händer som substitut! Pussochhoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0