17:41

Försöker få någorlunda ordning på min design, men äsch, nu får den se ut såhär tills mitt internet fungerar som det ska igen.

Har möblerat om, dammat av, torkat golv, dammsugit och fixat i rummet till hög musik idag. Millencolins gamla godingar mestadels, det bandet är inte illa alltså. Sitter i sängen, som numera står framför fönstret, och lyssnar på Adam Heldring. Den snubben är så bra. Mycket sommar 2007 där.  

Insåg för en stund sen att jag hade tänkt göra ett idrottsprov imorgon, men nu ere ju så att jag har på något underligt vis glömt bort det. Så jag kan ingenting om alla dessa pumpande blodådror eller fettklumpar som förbränns genom kondition, lagom jobbigt.  Men hellre ett idrottsprov än en friidrottslektion med alla våra friidrottare!  SOM, för övrig information, har varit på Rhodos i en vecka och stekt. Eller ja, dom har tränat, men det är orättvist. Linnea är bergis brunare än mig.  Bummer...

Ska nog bespara er ett längre inlägg nu och springa iväg till teven där jag ska säcka ihop och bara tjilla.  Inte helt fel det heller.  Puss

Kommentarer
Postat av: Rocky

Hej
Jag hoppas du kommer ihåg mig, jag fanns på metrobloggen förut och kallade mig för Rocky. Nu har jag iallafall en ny blogg och det skulle vara jätteroligt om du ville titta in där, jag vill försöka få lite kontakt med mina kompisar jag hade när jag var på metrobloggen! :D Hoppas du får en fin dag, Kram!

2008-05-11 @ 17:49:33
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0