17:11

Okej, provet gick faktiskt helt okej imorse. Ja, det vill säga om jag får rätt på alla uppgifter jag tyckte gick bra, det återstår helt enkelt att se efter Danmark då vi får reda på resultat och grejer. Ska hålla tummarna för min del, gör det du med, jag kan behöva det.

Kom hem vid 13:30 och satte mig framför teven med Amelie och kollade på en spansk thriller/rysare/någonting och den var faktiskt rätt bra. Lagom läskig för att jag skulle hoppa till och nästan tappa min mellanmåls macka ur handen i alla fall, he he he.  Har försökt börja packa också och har lagt fram det mesta på sängen nu, & tja... det finns inte mycket mer plats i min säng heller. Hoppas allt kan trilla ner i väskan utan problem sen också.

& HÖRNI, det har ju varit premiär i London! Sex And The City-gänget var galet snygga på röda mattan häromdagen,  Sarah Jessica Parker's klänning är verkligen ingenting att kritisera dårå. Kan knappt vänta innan filmen kommer till Sverige.

Nu ska jag gå och väcka mamsen som sover ute på den röda soffan för att åka iväg och handla mat och dylikt till morgondagens 11 timmar långa tågresa, inte cool. Puss!




Kommentarer
Postat av: Rocky

Så bra att det rullar på för dig iallafall :) ..jadu, jag tar det väldigt lugnt med kärlekslivet just nu, det känns ganska skönt så :) hur går det själv med kärlekslivet? :D ..nja, jag tror att jag har koll på er men rätt som det är så förstår jag inte ett skvatt av er (A) jag vet inte om det är vi killar som är dumma eller vad det är ;) Kram

2008-05-13 @ 20:35:33
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0