15:40

Igår var jag lite för mycket bloggare faktiskt, nästan lite pinsamt. Men jag hade väl mycket att säga antar jag, he he he. Det var en kall dag idag, eller ja inte riktigt höst-vinter-kylskåp kyla men det var inte lika varmt som ihelgen. Lite tradigt, jag hade börjat vänja mig med att visa upp mina lite-lagom-bruna-ben hihi.  Nåväl.

Dagen... 1. som vanligt, en onödig engelska lektion. 2. linnea är tillbaka!  & alla andra friidrottare, det var bara martin och jessica som var bruna. 3. friidrott på lektionen, haha, det gick bra. Jag hoppade 110 cm höjdhopp, Bella hoppade 130cm och Martin hoppade 165-170 typ. Eller mer. Pinsamt. 4. Matte, uh, NP imorgon. 5. Naturkunskap = danmarkprat och smita från lektionen och sluta tidigare.

Minoz hade lite problem för en stund sen med mitt om-möblerade rum. Han funderade nog en sväng om han sprungit in i fel hus och sådär, men han insåg ganska kvickt efter att ha luktat lite och tittat lite förundrande på mig att det faktiskt var min säng han hittat. Nu sover han gott & jag ska iväg på jobbmöte snart.  hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Rocky

Tjaa, ja kul att vara här :) det var länge sen jag tittade in din blogg så de är kul att göra de igen! Har de hänt nåt kul i ditt liv annars på senaste? :D Kram

2008-05-12 @ 20:52:32
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0