23:40

Har lust att sjukskriva mig hela veckan, bara ligga hemma under täcket och inte göra någonting alls. Vore inte det gaaaanska underbart? Jo, faktiskt, men du vet. Drömmar är för suckers. Förresten, när är det påsklov?

Något bra nurå, jag har cash så jag ska ut i veckan & shoppa lite nödvändiga ting. Kanske ett par nya sneakers? Skulle inte sitta fel om jag får säga det själv! Har stora planer framöver, det känns bra, för dessa planer måste jag faktiskt fylla upp eftersom att. Tja. DET BLIR NOG EN KRETA-RESA I SLUTET AV APRIL.  Är ganska nöjd tjej.  Godnatt

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jasså? vrf då?

2008-03-02 @ 23:43:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maz

Lovet är vecka 13. Men ställ in dig på 12, för då är det typ halv vecka och alla är goa och glada för man är på snart-är-det-lov humör.

2008-03-03 @ 07:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0