23:25

Dansen var sjukt kul idag! Riktigt rolig grej att starta upp med innan den svettiga basketträningen. Nåja, sitter och myser i sängen nu innan jag ska sova. Imorgon = fredag. Jag är pepp på helg som fan. Det blir basketmatch, häng och släng och förhoppningsvis massa övningskörning! INGET PLUGG. Det är så jävla bestämt för min del. Bjuder på en dagens också! god natt

Dagens låt: ching-a-ling  - Missy Elliot
Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt, bråttom imorse!
Dagens klädsel: blå cheapmonday, röd monkitröja, lacoste dojjor, skinnjackan!
Dagens händelse: När bussen åkte förbi elsa! Hennes min, haha!<3
Dagens vill ha: kropp inför beach -08
Dagens tråkigaste: den oändligt långa skoldagen.
Dagens mat: alldeles för mycket tycker jag.
Dagens mående: trött, men på lagom bra humör
Dagens önskan: att våren ska komma hit för gott !

image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0