20:40

God kväll!

Hann med det mesta jag skulle göra idag,  minus skolarbete... jag kommer vara en busy woman de närmsta dagarna då vår deadline för uppsatsen är på onsdag. Har annars haft en bra dag & varit på toppen humör nästan hela tiden! Såg på en SINNESSJUKT spännande match mellan falun - gävle idag, tjejerna spelade ganska bra och det var en grymt jämn match som falun sen tog hem med tre poäng eller något liknande i förlängningen. Åh, denna vinsten var en suverän säsångsavslutning trots att jag inte fick spela. Jag var helt lyrisk på bänken! Övningskörde också, det gick också riktigt bra! Plus i kanten för det! I påsk får ni se upp, då jäklar ska jag ut och köra mycket, mycket, mycket när pappsen är hemma och är ledig.

Något annat intressant är den omtalade bloggen "Falulicious" som är startad utav... tja, vem vet? Ska hålla koll på den i framtiden och hoppas att den fortsätter att underhålla, haha!

Ska ragga A på en promenad nu innan jag ska göra ett försök till att lägga mig tidigt. Skola imorgon, för en gångs skull är det fan inte en så jobbig tanke ... på sätt och vis.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, det är myspys :D

2008-03-16 @ 23:49:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0