20:05

Stressig, men trevlig söndag. Imorgon är det måndag. Usch. Jag vill verkligen allt annat än gå upp tidigt, tvinga sig till skolan och spendera en hel dag där. Blä. Nej, inte nice.

Kollade på basketmatch idag, skulle sitta sek men det fanns tydligen redan tre tjejer redo så jag chillade och kollade på matchen istället. Uppsala grabbarna var sjuuuuukt bra, falun fick pisk med 26 - 110, haha pinsamt. Men fan. Uppsala är grymma. Gillar deras coach, tuff som satan och värsta amerikansk.  Haha, anyway. Blev bio på folkets hus med Hanna för att recensera till jobbet, tja inte så illa faktiskt. 

Och när jag kom hem fick jag fetaste nyheten! Kan du gissa vad det är? Näääää, kan du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0