19:30

Hey där!  Hela dagen har spenderats i Åsebo - typ avesta, sjukt dött ställe - där Amelie & Curtan tävlade. Riktigt duktiga var dem & vi körde hem med ett paraply samt en söt rosett! Kanoners!  Gick alltså upp vid halv 6 imorse någonstans så jag är lite lagom trött just nu men pallar trycket ett tag till hoppas jag. Ska nämligen vidare till Filippa snart, försöker ragga skjuts av A men jag tror hon ger mig dizzen. Elakt. Men det blir lite krök där & sen får vi se om jag trippar hemåt eller följer med vidare. Är som sagt en aning trötter ikväll, höhö.

Imorgon = massvis med basket. Får dock inte spela. Är fortfarande arg. Jag får hålla i fikaförsäljning...tjockt trist. Vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0