18:30

God kväll! Har varit en riktigt härlig vårdag idag må jag säga. Hoppas allting fortsätter så, snart försvinner snön och vårvädret stannar på riktigt.  Jag hörde att det hade varit 40 minusgrader i Lappland för någon dag sen, någon mer än jag som reagerar på klimatet idag eller? Lagom läskigt med så kallt väder, inte ofta man blir bo där alltså. 

Söndagen var soft, jag har läst klart bok nummer 2 jag lånade för någon vecka sen. Sen har jag övningskört, börjar få riktig koll på allting nu och det är suveränt roligt att köra haha!  Inte så stor trafikfara som förut hoppas jag...

Kikade nyss klart på slutet av filmen Remember The Titans som visades på TV3,  en favoritfilm faktiskt, fan vad sur jag blev när jag insåg att jag missat typ hela filmen haha! Har ni inte sett filmen så hyr den snarast!




Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja den filmen är underbar :)

2008-03-23 @ 19:01:18
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Jag älskar dne fimlen

2008-03-23 @ 19:59:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Koja

ja, den filmen är bajsbra. :)
vart har dina roliga rubriker tagit vägen? :D

2008-03-23 @ 21:37:42
Postat av: martina

Yes, filmen är som sagt fantastisk! :)


Koja: mina rubriker? vilka rubriker? jag sög på roliga rubriker, haha! något som vi vill ha tillbaka eller?

2008-03-23 @ 21:56:23
URL: http://bemyescapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0