17:35

Det enda som har spelats i min iTunes denna dag har varit Machine 15, Millencolins nya platta. Den är verkligen helt underbar! Lite nytt sound från deras äldre skivor men jag kan inte göra någonting annat än TYCKA OM!

Har precis tagit ett bad så jag luktar apelsin efter allt skum, haha! Hela familyn minus ulrika har åkt iväg till moster för att ta en fika & kolla på nya hästen där borta någonstans. Jag skippade den grejen och stannade hemma.  Jag har planerat min kväll mycket väl, det blir Top Model och Titanic. Ganska bra tycker jag allt.  Ytlighet vs. romantisk-gråta-rulle. U-underbart! Kommer antagligen köra stenhård söndag och sitter uppe halva natten och kollar på filmer. Sånt är faktiskt riktigt mysigt må jag säga.

& jag måste skänka en fin liten mening åt min vän koja som dansade loss igår på Etage! Och hejdundrandes mycket dansande måste det ha varit då han nu sitter och har kryckor som sina bästa vänner! Krya på dig cooling!


image237

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0