17:30

Yes, matten är nästan avklarad - jag kör några uppgifter imorgon också, lite ledig eftermiddag måste man få ha? Annars har dagen varit bra. Meningslös, men bra. Kunde ha stannat hemma istället för att kravla mig upp ur sängen, haft ett bråk med A om en sjal (hon stod för skrikandet) och varit i skolan där vi inte hade en vettig lektion. Slutade tidigare, klockan 12, och kom hem en halvtimme senare. Gjorde matten, satte mig vid teven, slumrade lite utan att tänka på det i fåtöljen och nu sitter jag här. Kvar i fåtöljen, men det har inget med saken att göra haha!

Är ovanligt trött den här veckan... måste bero på att jag haft ett helt lov fyllt av sovmorgon framåt 12 strecket och läggtider senare än två de flesta dagarna. Fast det e klart, det e ju faktiskt ljust ute nu på morgonen halv åtta då jag tvingar mig upp ur den varma sängen. Men fan. Lite sovmorgon tack?


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes romme i dalarna =D

2008-03-04 @ 20:12:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0