14:30

Hejsan hejsan! Måndag igen, och otroligt nog hade jag inga större problem att gå upp tidigt imorse när mamsen väckte mig. Känns bra. Dock så blir jag ju helt tokig på allt som har med skolan att göra och en viss lärare men ack, såna problem får man tackla.  Jag tror att jag & min familj valt bästa veckan för mig att åka utomlands på. Missar fyra dagar i skolan och kommer då missa två engelska nationella prov samt en redovisning/prov i svenska, jag har inte ens tagit en titt på två andra ämnen. Så vi får se hur det där slutar. Inte nog med skolarbete, jag missar ju en basketcup, DM och dansmärkestagningen. Jävlarns. Bäst att det blir en riktigt värd resa det där...

Nu har jag precis haft en liten intervju med en polis i sthlm till min svenska uppsats, ska börja skriva nu så jag börjar närma mig avslutet mer och mer... sen har jag jobbmöte, franskaläxa och matte jag gärna vill hinna med ikväll. Får se vad som prioriteras mest. Nu är jag hungry igen, sallad till lunch, så nu lär jag kila! ha en bra dag för övrigt

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Ha en bra dag!
*
*
/(http://metrobloggen.se/isabel)

2008-03-17 @ 19:00:42
URL: http://metrobloggen.se/isabel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0