10:15

Världens sämsta morgon. Världens sämsta fredag. Det är jävligt dåligt då kan jag be om att få tala om.

Jag vaknar 08:00 och min buss går om 20. Inte bra början. Springer upp och ska duscha, det finns bara iskallt vatten, så jag får luta huvudet över badkaret och tvätta håret. Skyndar mig för att kunna hinna med bussen som går 08:40. Nä, då ska jag bråka med A (den här gången skrek jag också lite grann) och springer som en idiot ner mot bussen och missar den med minuten. Där står jag. Med mitt jävla oplattade hår som är slitet och fult och trötta huvud. Nä, ingen bra morgon. Sitter i skolan och försöker skriva en svenskauppsats. Antar att jag får bryta mitt löfte till mig själv om att inte plugga ihelgen.   Ska sluta klaga nu, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0