00:08

Tänker: på allt negativt när det finns positivt framför mig.
Känner: att det är dags för lite ändring i mitt liv.
Tycker: att våren är u-underbar!
Vill: verkligen lyckas den här gången!
Ska: verkligen lyckas den här gången!
Borde: sova nu med en gång.
Måste: plugga som en sate imorgon, hur jag nu ska hinna?
Hoppas: att dessa tre skoldagar går fortare än fortast!
Längtar: efter påsklov, sovmornar & partaj me de bästa.

Sorry, You're Not A Winner - Enter Shikari är en låt som jag aldrig riktigt kan tröttna på trots alla dessa repeats i flera veckor nu. Jag kan blunda, lyssna, drömma, tänka och älska den här låten bara mer och mer. Lyssna. Njut.



image240


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0