vi bor i en vacker värld, huh?

Alla säger att jag är negativ, är jag negativ? Neeeej? 
Tror jag inte ett dugg på. 

Dagen började med en kraftansträngning. Jag skulle upp vid halv 10 för att göra mig klar och åka ner till stan för att möta Bella, herrejösses det var då en ansträngning utan dess like. Men jag kom upp och allting funkade finemang. Sen åkte jag till Elsa för att gosa med henne hela dagen, det blev Hata Göteborg och en massa onyttigheter - den kvinnan har dåligt inflytande på mig, det är inte bra, men hon är bra.  På kvällen träffade vi Elina och Sara på Kopparhatten och avrundade runt 10 då jag cyklade hem i regnet.

Tog mig en titt på Rush Hour 3 också innan jag kröp ner här i sängen, haha, alla Rush Hour är helt klart mina favoritfilmer.
Nu är jag trött som en galning så jag ska slagga, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0