tankarna som faktiskt vill rulla vidare

Ännu en stekande het dag, och jag tycker inte att jag ska klaga! Dock har jag gjort det, höhö, men det struntar vi blankt i tycker jag allt!

Kort skoldag, var iväg och plåtade lite FK-jobb med Hanna, sen tog jag en runda på stan som bara gjorde mig förargad då jag hittade nada, sen åkte jag hem på den otroligt varma bussen & surade hela vägen hem. Har även hunnit övningsköra lite med mamsen & sisådär. Jo, tandläkaren också! Jag fick slipa lite på gaddarna men jag har som tidigare sagt "mycket, mycket fina tänder med mycket, mycket fint bett".  Tja, kan ju inte hjälpa att jag är bra?

Om en stund ere Gossip Girl och Desperate Housewifes som står på schemat & till det blir det vindruvor och lite melon, mumssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0