säg ingenting om du bara vill tänka det. det är okej.

Dagens låt: Lovers In Japan/Regim Of Love - Coldplay.

Det var mösspåtagning idag på stan vid klockslaget tre. Galet många glada och söta studenter med mössa i hand och sjungandes så högt de bara kunde! Dom haltade runt i centrum på en trottoar, stod i kö på att få hoppa på ett ben och kasta mynt i en liten brunn och läsa oförståelig latin samt såklart - sätta på sin mössa och sjunga ännu mer. Min syster var sötast i världen! Koja stod ju äntligen också där med sin vita mössa och en massa andra man kände igen som faktiskt ska sluta skolan på fredag.

Imorgon ska min danmarksuppsats in & jag får mitt VG om jag lämnar in den. Jag har inte börjat än & det ser ut att bli en låååång kväll ...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snarare än du tror är du också där ;)

2008-06-09 @ 23:06:54
URL: http://holmenkollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0