klick, klack, klick, klack

Datakunskap, såklart. Har suttit och gjort ett PowerPoint bildspel om mig själv, kommer inte riktigt på någonting mer om mig som folk vill veta så jag tjillar lite. Slutar om 25 minuter, då vi som tur är inte har samhällskunskap. Ska ta en runda på stan och leta kläder - igen - och sen gå och göra det jag länge längtat efter!  Klippning & hårfärgning.  U-underbart!

Har för mig att det ska bli över 30 grader ihelgen, alltså super-duper varmt. Tror jag måste steka på riktigt då så jag inte förblir blekis.  Tack & hej

Kommentarer
Postat av: #svar: Joel Gedin

Jaså, känner du partykillarna ,D

2008-06-05 @ 16:27:06
URL: http://joelgedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0