ja nu var det livat

Ja, först och främst - what's up with FRA-lagen? Jag vet inte mycket om sånt där, jag menar, det är inte Sveriges Lagar jag läser om kvällarna. Men alltså vad är dealen? Varför i hela världen behöver vi en sån lag i Sverige? Ska alla få veta vad jag smsar nu eller? Känns lagom läskigt.

Annars då? Jo, Sverige åkte ur EM. Ryssland skulle vara en baggis. Men när de drog Sovjets gamla nationalsång så fanns inget hopp.

Igår var helt enkelt en ganska dålig dag för Sverige. Stolt är man inte.

idag sov jag till ett, hehe, det var väl sådär jätte bekvämt men egentligen onödigt då jag skulle jobba. Men äsch, det är det som är charmen med mitt jobb. Det gör ingenting. Sitter fortfarande i pyjamas tillsammans med mitt über platta hår. Känner mig snyggast i världen. Ska nog ta en lång varm dusch, eller åtminståne försöka duscha länge, är ganska dålig på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0