ikväll, ikväll, ikväll, ikväll, jag vill vara med dig

Jag drömde en otroligt bra dröm inatt, en sån där dröm som liknar en perfekt värld om aldrig kan spricka. Musiken som aldrig tar slut, de rosa molnen som låter solen skina igenom och vattnet som alltid porlar runt sådär ljummet & mysigt i bakgrunden. Så perfekt.  Och där var du. Där var ni. Där fanns allting rakt framför mina fötter som egentligen bara låg och sov.  Jag gillar att drömma. Då brukar man vakna på rätt sida, vare sig det är höger eller vänster.


Kommentarer
Postat av: Rocky

Hej! jag har varit på semester så jag har varken kunnat skriva inlägg eller svara på kommentarer, men nu så :) Tack så jättemycket för frågorna martina! säg bara till om du ska ha frågestund så slänger jag in ett par ^^ ..oh, va härligt me bra drömmar :) har du nån speciell dröm som följt med dig mer åren? :D Kram

2008-06-19 @ 01:34:13
URL: http://itsrocky.se
Postat av: elsan

näääää, jag kan inte idag ju. vi kan vara på söndag!<3

2008-06-19 @ 11:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0