du vet allting. eller?

Ingenting speciellt händer för tillfället, så det blir lite bloggtorka. Jag får panik på mitt internet/datorn stup i kvarten eftersom att skiten aldrig vill fungera som det ska. Får ta och omformatera skiten i helgen eller något. Jag ritar igen. Eller ja. Ritar och ritar. Jag drar pennan över pappret och försöker få till något. Kladdar lite mer än ritar. Är så otroligt kass på att rita men det är ganska avslappnande, tills man blir galen och slänger skiten eftersom att det är så fult hihi.  Men jag ritar. 

Ikväll börjar EM för Sveriges landslag. Känns nice, kräkland (grekland) ska ha mycket spö ikväll av Zlatan, Henke och gänget. Vi fick se den omtalade matchen från 1994 mot Rumänien (eller vad var det?) när Ravelli tar en straff och ser till att vinna hela skiten. Henke var snygg redan då i sina dreads och vältränade ben. Mmmm, haha!  

Bella, Malin, Victoria & Milla kommer över så vi ska vara sjukt mycket support här i hushållet. Hoppas ni gör detsamma! Jag har till och med gjort en kladdkaka som det står Sverige på.  Så nu ere bara vinst som gäller!  puss på er


Kommentarer
Postat av: N

Åh gud vad gott med kladdkaka! :D

2008-06-10 @ 19:28:55
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/
Postat av: Eric

Jaa, vi måste verkligen ta grekerna nu. Vi kan det där egentligen :) Hoppas vi lyckas och ha en bra dag /E.

2008-06-10 @ 19:36:28
URL: http://ericthegreat.blogg.se/
Postat av: Eric

Jaa, vi måste verkligen ta grekerna nu. Vi kan det där egentligen :) Hoppas vi lyckas och ha en bra kväll /E.

2008-06-10 @ 19:36:34
URL: http://ericthegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0