allting kan få ligga i tusen bitar

Jag svängde förbi Elina & Sara igår och kollade lite Sex And The City, det var mysigt. Jag tog gamle cykeln Brunte med en bulle på hjulet när jag trampade hit och dit.  Cyklade hem halv ett med iPod i öronen med min bästa musik - jag är nyförälskad mina vänner! Jag säger bara Billie The Vision & The Dancers. Det var blå dimma bortifrån vattnet och den drev runt träden som i en äkta skräckfilm. Mm, skulle ha haft kameran med mig då. Riktigt läskigt snyggt var det.

Idag mår min hals ganska dåligt & sisådär, men vad ska man göra? Mitt såkallade immunförsvar finns typ inte längre, jag blir sjuk all the time. Det är inte cool. Ikväll ska jag nog cykla till Bella & mysa loss där. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

allt bra?

jag har 2 tävlingar på min blogg som jag hoppas du vill delta i om du inte redan gör det

mvh emma

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-17 @ 16:05:42
Postat av: JejjeH

härlig blogg :)

2008-06-17 @ 16:07:08
URL: http://parfymturk.blogg.se/
Postat av: JejjeH

härlig blogg :)

2008-06-17 @ 16:07:10
URL: http://parfymturk.blogg.se/
Postat av: amelie

vafan BRUNTE ÄR MIIIN!

2008-06-19 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0