jag gillar listor?

Klädsel
Vad har du på dig idag:
mjukisar & ett linne. blir annat senare!
Vad använder du just nu för skor: just nu - barfota!
Favoritfärg på kläder: alla färger funkar!

Senaste person som
Sov i din säng:
jag eller en katt?
Du pratade med: amelie
Du delade en drink med: måste ha varit Bella, haha!
Du gick på bio med: Amelie & Ulrika
Du gick på stan med: Lindafa

Senaste
Låt du hörde:

Film du såg: PS. I Love You.  Tro mig, boken är bättre.
Mat du åt: en väldigt icke-god kladdkaka...?
Sak du köpte: måste ha varit min nya tischa
Kram: mamma
Puss: hihi.
Fest: lite småkrök i veckan bara. annars skolavslutningen!
Känslan: tankspridd
Ilska: någon dag sen tror jag väl.
Resa: Danmark... eller?
Glädje: igår när jag var med mina vänner
Dröm: något galet ni aldrig kommer förstå
Tidning du läste: Cosmopolitan.
Personen du träffade: Amelie
Personen du pratade i telefon med: Hanna Persson, haha!
Personen du fick sms av: Koja
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig ätit en 7-eleven korv.
Gången du var utomhus: igår
Gången du sov: 6 timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans:
gårdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0