i mitt liv.

Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: sur.vädret är bajs.
Favoritgodis: är svag för lysmelk.
Är det nåt du absolut inte äter: lutfisk, örk!
Kläder just nu: mjukisar. gammal elvine-tröja.
Musik just nu: mammas radio.
Vad sa du senast: men nej jag orkar inte mer.
Sommarplaner: tjilla. njuta. sola. bada. vara glad.
Fisk eller badkruka: firrefisk!
Saft eller alkohol: ramlösa/loka.
Hur många kuddar sover du med: tre stycken.
Favoritväder: hösten är underbar. men även sommaren.
Spelar du nåt instrument: jag kan plinka på en gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: nightynight va.
Sparare eller slösare: hey big spender!
Bästa film: just nu sexandthecity!
Tror på liv på andra planeter: ja varför inte?
Kommer du ihåg din första kärlek: åh ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: nej haha.
Har du några homosexuella vänner: nix inga jag vet om!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: sure baby.
Ser du på kärleken som ett misstag: absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två vackra flickor, en ska strongt heta Chloé.
Bio eller promenad: promenad med mysigt väder.  bio när det regnar.
Är du kittlig: ja, det är sjukt.
Snarkar du? haha, nej det gör jag inte.
Rädd för insekter? usch. spindlar klarar jag inte alls av. panik på två röda.
Äckligaste insekten: spindlar. och andra äcklon.
Det här är jag bra på: att slösa pengar och glömma bort saker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna trolla.
Vad vill du jobba som? moderedaktör. journalist-någonting. fotograf.
Chips, morötter eller godis? godis kanske.
Pizza eller hamburgare? pizza. med tonfisk.
Skriver du dagbok? ja, den är egentligen dötrist.
Har du nån flickvän/pojkvän? nix!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tatuering kanske.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag är en pedant!
Gungar du på stolen? ibland.
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster.
Hur är din drömtjej/kille? har inte träffat snubben än - rolig. longboard. surf-hair. skön stil. fina ögon. ingen dumskalle helt enkelt.
Hur många syskon har du? två systrar.
Är du rädd för blod? nej inte direkt.
Saltar du på maten? om det är osaltad mat.
Gillar du att sjunga? det händer. men jag är ganska kass.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? sam.språk. jag är väl en nerd innerst inne.
Anser du att du är stark? haha.
Vad gör du om du får hicka? jag försöker sluta.
Röker du? ibland.
Snusar du? inte alls.
Använder du knark? aldrig i livet.
Kaffe, te eller inget? ingendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0