you know i'm no good

14:00

Jag är på lite gladare humör idag fast jag har fortfarande mina dagliga problem att spotta ut över er få läsare. Jag kan tycka synd om er senare. Kunde inte sova mycket inatt, har rethosta. & så har någon slags knöl växt upp under mitt öra/vid kindbenet. Antagligen en liten del i halsen som svullnat upp lagom mycket, haha! Nä, to much details nu tror jag.

Pappa kommer hem från stockholm ikväll, vår riddare på vit häst (taxi) kommer hem till oss och kan åka och fylla på vårat tomma kylskåp som vi tömt under veckan. Ingen har varit kry nog att handla liksom, amelie skulle i tisdags men hon hann däcka och få feber innan. Nåja. Det är nog det enda posetiva med den här sjukdomsveckan - jag har gått ner typ 3-4 kilo av skiten. Inte för att det syns men i alla fall, hahaha!  Nu ska jag ta mig en apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0