you got everything

20:55

Jag ställde klockan på tio imorse, jag ville faktiskt kunna sova inatt, men det slutade med att jag sov till ungefär halv 2 och kollade lite OC efteråt.  Hm, gick alltså upp ur sängen runt 3 - tiden.  Inte vad jag planerat, men det ska göras igen för det var det bästa på länge haha!

Gjorde mig klar & fixade middag åt familjen innan jag packade träningsbagen och åkte på ungmöte. Gick bra, sen träningen - det gick inte bra. Blev helt sjukt yr och mådde allmänt bajs, kändes som att jag skulle svimma vilken sekund som helst. Inte fint det.  Sen hem, nu har jag tagit en varm dusch & ska krypa ner i sängen med en massa frukt och OC.  Välkommen till en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0