what's new and what's old

22:15

Dansen ikväll var riktigt rolig, timmen gick på fort som tusan och vi hann lära oss lite utav dansen vi ska köra. Ska absolut börja, om mina föräldrar lättar lite på plånkan men vi får se hur det blir med den saken. Annars blir det helt enkelt inget för lite dyrt för min egen plånbok är det faktiskt.

När jag kom hem kollade jag lite på den nya danska serien 2900 Happiness - tror jag den heter - och den verkade helt sjuk haha!  Kekade lite tacos och hittade sen en påse med nya Cheap Monday, ett nytt linne och en annan tröja som mamma tagit med hem från Stockholm. Nya Cheapys är jag mycket tacksam över, det behövs lite update från mina gamla använda haha! Så nu kan jag hänga in de gamla i garderoben ett tag framöver, men aldrig i livet att jag slänger dom. De är älskade, haha!

Ska nog ta och sova snarast, imorgon ska jag upp i tid och imorgon ska jag komma i tid till svenskan!  Det börjar bli en tradition med stress på fredags-morgonen... vilket inte ligger på en posetiv sida.  Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0