walk and be strong

21:05

Jag bjuder på den.  Nu är det Gynning på TV & jag
 tror jag följer alla andras råd att ta mig en titt.


Dagens låt: Sorry You're Not A Winner - Enter Shikari.
Dagens frisyr: utsläppt, ganska platt & tråkigt hår.
Dagens smink: foundation, puder, rouge, ögonskuggor, mascara, concealer.
Dagens klädsel: svarta cheap monday, Filippa K t-shirt & linne från JC.
Dagens händelse: alltså... går en bäver på 2 eller 4 ben?
Dagens vill ha: café pralins belgiska varma choklad. mhm!
Dagens drog: återkommer med det...
Dagens tråkigaste: att jag faktiskt fortfarande är krasslig.
Dagens finaste: mitt nya armband och örhängen från HM -  loooove it!
Dagens köp: nya armband & örhängen från HM.
Dagens mat: alltså. massor. för mycket.
Dagens mående: trött på morgonen, lagom på dagen, trött ikväll.

image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0